هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت شرکت خود با وردپرس هستید، حتما به این مسئله فکر کرده اید که هزینه صفر تا صد پیاده سازی سایت شرکتی با وردپرس چقدر خواهد بود.

ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا یک برآورد تقریبا درست از هزینه های طراحی سایت شرکت خود با وردپرس را بدست آورید.

فرم محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس

هزینه ها مربوط به سال 1403 هستند

نوع طراحی سایت(ضروری)
دامین(ضروری)
هاست(ضروری)
چند زبانه
ویژگی های اضافی
در صورتی که بخواهید عبارت «طراحی توسط آنیل طراح» از انتهای فوتر سایت حذف شود، حذف امضای آنیل طراح از فوتر را علامت بزنید.
ورود اطلاعات
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت پایه طراحی سایت شرکتی، یعنی سایت شرکت شما با قالب آماده طراحی شود با این فرض که هاست و دامین دارید و ویژگیهای اضافه دیگر را نمی‌خواهید.

به طور پیش فرض طراحی سایت شرکت شما با قالب آماده پیاده سازی می‌شود. اما در صورتی که طرح سایت خود را آماده دارید یا می‌خواهید سایت شما شبیه یک نمونه سایت دیگر طراحی شود، ما با المنتور این کار را برای شما انجام می‌دهیم.
همچنین ما می‌توانیم طرح اختصاصی برای شما آماده کنیم یا اگر سایت شرکت شما نیاز به امکانات خاصی دارد که در وردپرس موجود نیست، آن را برای شما با برنامه نویسی پیاده سازی کنیم.

هاست و دامین برای راه اندازی یک سایت ضروری هستند. هزینه هاست و دامنه معمولا به صورت سالانه محاسبه می‌شود. دامنه ir. نسبت به دامنه های بین المللی ارزانتر است، ولی در بعضی از سرویس‌ها مثل تبلیغات گوگل نمی‌توانید از آن استفاده کنید و باید دامین بین المللی خریداری نمایید.

طراحی سایت شرکتی چند زبانه در وردپرس با افزونه قدرتمند wpml انجام می‌شود. صفحات در سایر زبان‌ها می توانند محتوای متفاوتی نسبت به زبان اصلی داشته باشند یا عینا مشابه صفحات زبان اصلی باشند.

امضای آنیل طراح در فوتر سایت شما با عبارت «طراحی شده توسط آنیل طراح» به عنوان رزومه کاری ما محسوب می‌شود. اما در صورتی که شما میخواهید نامی از ما در سایت شما اورده نشود از قسمت ویژگی های اضافی، حذف امضای آنیل طراح از فوتر را تیک بزنید. 

ما در زمان طراحی و پیاده سازی سایت تعداد محدودی از اطلاعات شرکت شما شامل نمونه کار و خدمات را وارد سایت می کنیم تا سایت شکل و شمایل درستی به خود بگیرد. در خصوص ورود اطلاعات به شما آموزش های لازم داده خواهد شد.
اما در صورتی که خودتان وقت این کار را ندارید، ما ورود اطلاعات را نیز برای شما انجام می‌دهیم. 

درست است که در حالت پیش فرض ما از قالب آماده استفاده می کنیم، ولی نصب و انجام تنظیمات قالب و افزونه های مورد نیاز، توسط طراح متخصص انجام می‌شوند. همچنین صفحات سایت متناسب با نیاز و محتوای شما تغییر می کنند و فقط بحث جایگزینی متن و عناوین در صفحات نیست. بخش زیادی از این هزینه مربوط به قیمت طراح و متخصص سایت است.

بخشی از هزینه پایه طراحی سایت شرکتی یا شخصی در وردپرس نیز صرف خرید لایسنس قالب و افزونه های مورد نیاز سایت می‌شوند. خرید قالب مناسب حیطه فعالیت شرکت، افزونه کش، افزونه سئو حرفه ای و افزونه فرم ساز بخشی از این هزینه‌ها هستند.

طراحی کامل سایت با المنتور، مستلزم طراحی همه اجزای سایت مانند هدر، فوتر، صفحات آرشیو، صفحات مطالب و … به صورت اختصاصی است. درست است که این کار با المنتور انجام می‌شود ولی زمانبر است. به همین دلیل طراحی صفر تا صد سایت با المنتور شامل هزینه بیشتری نسبت به قالب آماده می‌شود. 

معمولا سایتهای شرکتی برای معرفی محصولات و خدمات و نمونه کارها و پروژه های شرکت هستند. این موارد توسط قالبهای موجود یا طراحی قالب با المنتور به راحتی در سایت قابل پیاده سازی است. در بیشتر مواقع سایت شرکتی نیازی به طراحی قالب اختصاصی ندارد. مگر اینکه امکانات خاصی مد نظر شما باشد که در وردپرس وجود ندارد. در این صورت طراحی و برنامه نویسی قالب اختصاصی انجام می‌شود. 

خیر! ما تولید کننده محتوا نیستیم. ولی شما را راهنمایی می‌کنیم که چطور محتوای پروژه‌ها، خدمات و نمونه کارهای خود را تولید کنید. و در سایت قرار دهید.

ورود اطلاعات کاری زمانبر است و باید توسط کارشناس مربوط به این کار انجام شود. ما آموزش‌های لازم را به صورت ویدئویی و جلسات آنلاین به شما ارائه می‌دهیم. در صورتی که ورود اطلاعات به سایت شرکت برای شما سخت است یا زمانی برای انجام این کار ندارید، ما با دریافت هزینه این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

بله این امکان وجود دارد که شما امضای آنیل طراح را از انتهای فوتر سایت حذف کنید. با پرداخت هزینه ای که در فرم بالا مشخص شده است، می‌توانید درخواست دهید عبارت «طراحی توسط آنیل طراح» در سایت شرکتی شما درج نشود.

ما فرآیند دریافت هاست و دامین را برای شما انجام می‌دهیم. پس از بررسی سایت شرکت شما، ما بهترین هاست را برای میزبانی سایت پیشنهاد می‌دهیم و فرآیند ثبت دامنه و هاست را نیز پیگیری می‌کنیم. 

ولی درصورتی که بخواهید هاست و دامین را خودتان تهیه کنید، ما بهترین شرکت های هاستینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس شامل چه بخش‌هایی است؟

شرکت ها معمولا برای معرفی حوزه کاری خود، محصولات، خدمات و پروژه هایی که تا کنون انجام داده اند، نیاز به سایت شرکتی دارند. در واقع سایت شرکتی به عنوان یک رزومه برای معرفی شرکت استفاده می‎شود. یک سایت شرکتی معمولا شامل صفحات زیر است که در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد:

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خدمات
  • محصولات
  • پروژه ها یا نمونه کارهای انجام شده
  • پروژه ها یا نمونه کارهای در دست اجرا
  • پروژه های آینده
  • لیست مشتریان
  • نظرات مثبت مشتریان در مورد شرکت
  • اعضای شرکت (تیم های مدیریت، فنی، فروش و …)
  • دستاوردها و افتخارات
  • وبلاگ
  • اخبار

باید تجوه داشته باشید که ممکن است همه این موارد برای سایت شرکت شما مناسب نباشد. مثلا اگر محصولی تولید نمیکنید به صفحه محصولات نیازی نخواهید داشت.

 صفحه اصلی در سایت شرکتی

صفه اصلی اولین صفحه ای است که کاربران هنگام ورود به سایت شرکت شما می بینند. در این صفحه خلاصه ای از تمام بخش ها قرار می گیرد. معمولا در ابتدای سایت شرکتی شاخص ترین محتواهای سایت (مانند آخرین اخبار، پرفروش ترین محصولات یا مهمترین خدمات یا دستاوردها) به صورت اسلایدر قرار می گیرند.

در ادامه معرفی کوتاهی در مورد شرکت انجام می‌شود، خدمات مهمتر شرکت معرفی شده و پروژه هایی که انجام شده است نمایش داده می شوند. لیست مشتریان و نظرات آنها نیز می تواند در صفحه اصلی معرفی شود. در انتهای صفحه نیز آخرین اخبار یا مطالب وبلاگ و اطلاعات تماس با شرکت درج می شود.

صفحه اصلی جای معرفی کامل هیچ کدام از بخش ها نیست. برای هر بخش یک معرفی اجمالی انجام شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر کاربر را به صفحات مخصوص به هر بخش هدایت می کنیم.

صفحه درباره شرکت

در این صفحه اطلاعات کاملی راجع به شرکت ارائه می شود. سال تاسیس، سابقه فعالیت، حوزه فعالیت، آلبوم تصاویر شرکت و کارکنان و … در این صفحه قرار میگیرند.

ممکن است بخش اعضای شرکت و دستاوردها نیز در این بخش از سایت نمایش داده شوند.

صفحه تماس با ما در سایت شرکتی

در این صفحه اطلاعات تماس با شرکت قرار می گیرد. آدرس شرکت، تلفن تماس، ایمیل، شبکه های اجتماعی برای ارتباط با تیم پشتیبانی، کانالها و پیج های موجود در شبکه های اجتماعی، آدرس شرکت در نقشه گوگل یا سرویس های نقشه دیگر، آدرس شعبه های مخلف شرکت و ساعات کاری شرکت از جمله مواردی است که می تواند در این صفحه درج شوند. وجود یک فرم ارسال پیام برای شرکت نیز می تواند در این صفحه مفید باشد.

صفحه خدمات شرکت

اگر شرکت شما به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد این صفحه میتواند در معرفی شرکت شما بسیار مفید باشد. ممکن است شرکت شما یک شرکت تولیدی یا فروش باشد، ولی در کنار آن خدمات آموزشی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت را هم ارائه می‌دهید. این صفحه حدمات شما را به طور کامل معرفی می کند. در اینجا می توانید به مشتریان مطرحی که این خدمات خود را به آنها ارائه داده اید اشاره کنید.

صفحه محصولات سایت شرکتی

این صفحه در سایت شرکتی برای فروش آنلاین نیست و فقط به معرفی محصولات شرکت می پردازد. همانند صفحه خدمات در این بخش محصولات شرکت شما باید به طور کامل و با تصاویر جذاب معرفی شوند. جهت خرید محصول از طریق سایت کاربر را به صفحه تماس با ما ارجاع می دهید.

صفحه پروژه ها یا نمونه کارها

پروژه ها یا نمونه کارها مهمترین بخش از سایت شرکتی هستند. در این بخش کاربران سایت میتوانند تصمیم بگیرند که به شرکت شما اعتماد کنند یا خیر. هر چه پروژه ها یا نمونه کارهای شما بیشتر باشد بیانگر این است که شرکت شما در حوزه خدمات خود توانایی دارد. ما در آنیل طراح پروژه های شما را به صورت دسته بندی شده در این بخش قرار میدهیم تا کاربران بتوانند به راحتی پروژه ها و نمونه کارهای شما را پیدا کنند. درج پروژه های در دست اجرا یا پروژه های آینده در این بخش نیز می تواند مفید باشد.

لیست مشتریان در طراحی سایت شرکتی

بخش مشتریان شرکت در سایت، مکمل بخش پروژه ها، نمونه کارها و خدمات است. بخش مشتریان می تواند فقط به صورت لیست ارائه شود یا با جزئیات بیشتر در مورد خدمات یا پروژه هایی که برای یک مشتری انجام داده اید بسط داده شود.

صفحه نظرات مشتریان

معمولا نظرات مشتریان در مورد کار و فعالیت شرکت شما به صورت لیست ارائه می شود و شامل نام و تصویر نظر دهنده، سمت او در شرکتی که به آن خدمات ارائه داده اید و متن نظر او است. دقت کنید که برای درج نظر مشتری در مورد کار شما، حتما با او هماهنگ کنید. برخی از مشتریان با وجود نظر مثبت در مورد کار شما تمایلی برای درج نظرشان در سایت شما ندارند.

صفحه اعضای شرکت

همانطور که گفته شد صفحه اعضای شرکت می تواند زیرمجموعه ای از صفحه در باره ما باشد و در آنجا نمایش داده شود. در این صفحه معمولا اعضای شرکت به تفکیک تیم لیست میشوند. جزئیات اعضای شرکت شامل نام و تصویر آنها، سمت آنها در شرکت، سایت شخصی و شبکه های اجتماعی او و … می شود. با توجه به سیاست های شرکت شما برخی از این جزئیات می تواند در لیست نمایش داده نشود.

دستاوردها در سایت شرکتی

دستاوردهای شرکت هم از مهمترین مواردی است که می توانید در سایت شرکت خود آنها را ارائه دهید. همانطور که گفته شد این بخش هم میتواند زیرمجموعه ای از صفحه درباره ما باشد. گواهی ها و جوایز دریافتی میتواند در این بخش قرار بگیرد.

صفحه وبلاگ و اخبار

این بخش از سایت برای مقاصدی همچون آموزش، اطلاع رسانی و تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تولید محتوای منظم در دیده شدن شما در موتورهای جستحو نظیر گوگل تاثیر بسزایی دارد. در مورد خدمات حوزه فعالیت خود آموزش ارائه دهید، از آخرین پیشرفت ها و تکنولوژی های صنعت و حوزه کاری شرکت خود مقاله تهیه کنید و در قسمت وبلاگ درج کنید. خبرهای مهم درباره شرکت خود را در این بخش وارد کنید و سایت خود را از نظر محتوایی غنی کنید.

حالا که با بخش‌های مختلف طراحی سایت شرکتی آشنا شده اید

آیا همه بخش‌های فوق
در طراحی سایت شرکتی با وردپرس انجام می‌شوند؟

بله!
هزینه طراحی و پیاده سازی همه این صفحات و بخش‌ها جزئی از قیمت پایه طراحی سایت شرکتی با وردپرس است.
تنها چیزی که در قیمت این بخش‌ها تاثیر دارد حجم و مقدار اطلاعات شما است که ممکن است مشمول هزینه ورود اطلاعات شوند.