هزینه طراحی سایت خبری با وردپرس

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت خبری یا مجله با وردپرس هستید، حتما به این مسئله فکر کرده اید که هزینه صفر تا صد پیاده سازی سایت خبری یا مجله با وردپرس چقدر خواهد بود.

ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا یک برآورد تقریبا درست از هزینه های طراحی سایت خبری یا مجله خود با وردپرس را بدست آورید.

فرم محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت خبری با وردپرس

هزینه ها مربوط به سال 1403 هستند

نوع طراحی سایت(ضروری)
دامین(ضروری)
هاست(ضروری)
چند زبانه
ویژگی های اضافی
در صورتی که بخواهید عبارت «طراحی توسط آنیل طراح» از انتهای فوتر سایت حذف شود، حذف امضای آنیل طراح از فوتر را علامت بزنید.
ورود اطلاعات
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت پایه طراحی سایت خبری یا مجله با وردپرس، یعنی سایت شما با قالب آماده طراحی شود با این فرض که هاست و دامین دارید و ویژگیهای اضافه دیگر را نمی‌خواهید.

به طور پیش فرض طراحی سایت خبری شما در وردپرس با قالب آماده پیاده سازی می‌شود. اما در صورتی که طرح سایت خود را آماده دارید یا می‌خواهید سایت شما شبیه یک نمونه سایت دیگر طراحی شود، ما با المنتور این کار را برای شما انجام می‌دهیم.
همچنین ما می‌توانیم طرح اختصاصی برای شما آماده کنیم یا اگر سایت خبری شما نیاز به امکانات خاصی دارد که در وردپرس موجود نیست، آن را برای شما با برنامه نویسی پیاده سازی کنیم.

هاست و دامین برای راه اندازی یک سایت خبری یا مجله ضروری هستند. هزینه هاست و دامنه معمولا به صورت سالانه محاسبه می‌شود. دامنه ir. نسبت به دامنه های بین المللی ارزانتر است، ولی در بعضی از سرویس‌ها مثل تبلیغات گوگل نمی‌توانید از آن استفاده کنید و باید دامین بین المللی خریداری نمایید.

طراحی سایت خبری چند زبانه در وردپرس با افزونه قدرتمند wpml انجام می‌شود. صفحات در سایر زبان‌ها می توانند محتوای متفاوتی نسبت به زبان اصلی داشته باشند یا عینا مشابه صفحات زبان اصلی باشند.

امضای آنیل طراح در فوتر سایت خبری شما با عبارت «طراحی شده توسط آنیل طراح» به عنوان رزومه کاری ما محسوب می‌شود. اما در صورتی که شما میخواهید نامی از ما در سایت خبری شما اورده نشود از قسمت ویژگی های اضافی، حذف امضای آنیل طراح از فوتر را تیک بزنید. 

ما در زمان طراحی و پیاده سازی سایت خبری یا مجله با وردپرس تعداد محدودی از اطلاعات اخبار و مقالات شما را وارد سایت می کنیم تا سایت شکل و شمایل درستی به خود بگیرد. در خصوص ورود اطلاعات به شما آموزش های لازم داده خواهد شد.
اما در صورتی که خودتان وقت این کار را ندارید، ما ورود اطلاعات را نیز برای شما انجام می‌دهیم.

درست است که در حالت پیش فرض ما از قالب آماده استفاده می کنیم، ولی نصب و انجام تنظیمات قالب و افزونه های مورد نیاز، توسط طراح متخصص انجام می‌شوند. همچنین صفحات سایت متناسب با نیاز و محتوای شما تغییر می کنند و فقط بحث جایگزینی متن و عناوین در صفحات نیست. بخش زیادی از این هزینه مربوط به قیمت طراح و متخصص سایت است.

بخشی از هزینه پایه طراحی سایت خبری در وردپرس نیز صرف خرید لایسنس قالب و افزونه های مورد نیاز سایت می‌شوند. خرید قالب مناسب موضوع سایت خبری یا مجله، افزونه کش، افزونه سئو حرفه ای و افزونه فرم ساز بخشی از این هزینه‌ها هستند.

طراحی کامل سایت با المنتور، مستلزم طراحی همه اجزای سایت مانند هدر، فوتر، صفحات آرشیو، صفحات مطالب، صفحات اخبار و … به صورت اختصاصی است. درست است که این کار با المنتور انجام می‌شود ولی زمانبر است. به همین دلیل طراحی صفر تا صد سایت خبری یا مجله با المنتور شامل هزینه بیشتری نسبت به قالب آماده می‌شود. 

قالب های آماده متنوعی برای راه اندازی سایت خبری با وردپرس وجود دارند که اکثر آنها به فارسی نیز ترجمه شده اند. همچنین قالب های خبری ایرانی با توجه به نیاز سایت‌های خبری ایرانی نیز تولید شده اند و قابل استفاده هستند. با وجود صفحه سازهای قدرتمند مانند المنتور و ویژوال کامپوزر، طراحی صفحات در سایت حبری وردپرس به راحتی انجام می شوند و در اکثر مواقع میتوان سایتی طراحی کرد که شباهتی به دمو و قالب پیش فرض قالب نداشته باشد.

بیشتر امکاناتی که باید در یک سایت خبری و مجله وجود داشته باشد در قالب های آماده سایت خبری وردپرس وجود دارند و شما را از هزینه های اضافی طراحی و برنامه نویسی بی نیاز می کنند.

تنها در صورتی که نیاز به امکانات خاصی دارید که در وردپرس و قالب های آماده سایت خبری موجود نیست، پیشنهاد می شود از طراحی و برنامه نویسی اختصاصی استفاده کنید.

بله این امکان وجود دارد که شما امضای آنیل طراح را از انتهای فوتر سایت خبری یا مجله حذف کنید. با پرداخت هزینه ای که در فرم بالا مشخص شده است، می‌توانید درخواست دهید عبارت «طراحی توسط آنیل طراح» در سایت شما درج نشود.

ما فرآیند دریافت هاست و دامین را برای شما انجام می‌دهیم. پس از بررسی سایت خبری شما و تخمین تعداد بازدید، ما بهترین هاست را برای میزبانی سایت پیشنهاد می‌دهیم و فرآیند ثبت دامنه و هاست را نیز پیگیری می‌کنیم. 

ولی درصورتی که بخواهید هاست و دامین را خودتان تهیه کنید، ما بهترین شرکت های هاستینگ را به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی سایت خبری با وردپرس شامل چه امکاناتی است؟

سایت‌های خبری مانند روزنامه‌ها و مجلات قدیمی هستند که کاربران برای دسترسی به اخبار به آنها مراجعه می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید سایت خبری با وردپرس راه‌اندازی کنید در ادامه با ما همراه باشید تا امکانات مختلف سایت خبری را بررسی کنیم.

قابلیت درج خبر و پست در سایت خبری وردپرسی

پایه و اساس وردپرس همین درج خبر و مقاله و پست است. وقتی برای اولین بار وردپرس را نصب می‌کنید امکان درج پست بر اساس تاریخ در آن وجود دارد. شما پست‌ها و خبرها را روزانه و ساعتی وارد می‌کنید و آنها بر اساس تاریخ در سایت نمایش داده می‌شوند. امکان دسته‌بندی مطالب و ثبت دیدگاه کاربران نیز به صورت پیش فرض در وردپرس موجود است. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وبلاگی و خبری است. اما برای استفاده از امکانات بیشتر برای سایت خبری بهتر است از قالب‌های مناسب این کار استفاده کنید. در ادامه سایر قابلیت‌های یک سایت خبری در وردپرس را بررسی می‌کنیم.

پشتیبانی از صفحه سازها

سایت خبری در وردپرس باید از صفحه سازهای مطرح پشتیبانی کند. این به این معنی است که ویجت‌ها و ابزارهای مختلف موجود در قالب خبری باید حداقل در یکی از صفحه سازها وجود داشته باشد. اکثر قالب‌های خبری از صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر پشتیبانی می‌کنند. برخی از آنها نیز صفحه سازهای اختصاصی خودشان را دارند. اما چرا صفحه سازها در یک سایت خبری وردپرسی اهمیت دارند؟ صفحه ساز امکان طراحی صفحات مختلف از جمله صفحه اصلی را به شما می‌دهد. فرض کنید شما در صفحه اصلی سایت خبری خود، می‌خواهید دسته‌بندی‌های مهم همراه با آخرین خبرهای آنها، خبرهای مهم و فوری و همچنین تبلیغات را در جایگاههای مختلف نمایش دهید. این کار را باید با یک صفحه ساز انجام دهید مورد نظر را طراحی کنید. صفحه ساز به شما امکان می‌دهد بتوانید ابزارهای لازم را در هر جایی از صفحه به کار ببرید.

پس قالب سایت خبری وردپرس باید این ابزارها را جهت استفاده در حداقل یکی از صفحه سازها به شما ارائه دهد. خوشبختانه قالب‌های خبری فراوانی در وردپرس ارائه شده‌اند که می‌توان از آنها استفاده کرد.

ابزارها و ویجت‌هایی جهت ارائه خبرها در دسته‌بندی‌های مختلف

سایت خبری شما باید این قابلیت را داشته باشد که در یک بخش خبرهای موجود در یک دسته‌بندی و زیر مجموعه‌های آن را داشته باشد. این کار باعث می‌شود خبرهای یک دسته خاص به راحتی در اختیار کاربر قرار گیرد.

اکثر قالب‌های خبری وردپرس طرح‌های مختلفی برای ویجت اخبار ارائه می‌دهند که می‌توان در صفحات مختلف از آنها استفاده کرد. همچنین برخی از ویجت‌ها اخبار را بر اساس بیشترین امتیاز، بیشترین نظر، پربازدیدترین و غیره نمایش می‌دهند که وجود آنها برای یک سایت خبری می‌تواند مفید باشد.

بخش تبلیغات در طراحی سایت خبری با وردپرس

یکی از بخش‌های مهم در سایت‌های خبری است. گرفتن و نمایش تبلیغات در سایت خبری از مهمترین راه‌های کسب درآمد برای سایت است. قالب خبری شما باید قابلیت درج بنرهای تبلیغاتی در هر جایی از سایت را داشته باشد. معمولا تبلیغات در هدر و سایدبار انجام می‌شود ولی برخی از افزونه‌ها و قالب‌های سایت خبری وردپرس امکان درج تبلیغات متنی و بنری بین مطالب را هم ارائه می‌دهند. همچنین برخی از این قالب‌ها امکان آمارگیری از تعداد کلیک و نمایش را نیز دارند. هرچند این آمارگیری ممکن است حجم دیتابیس شما را افزایش دهد و شما را مجبور به ارتقاء هاست یا سرور کند.

قابلیت درج ویدیو و عکس در طراحی سایت خبری با وردپرس

گاهی اوقات سایت‌های خبری نیاز دارند محتوای ویدئویی یا عکس‌هایی در قالب گالری ارائه دهند اکثر قالب‌های خبری وردپرسی امکان را فراهم می‌کنند و بخش اختصاصی برای این کار دارند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که اگر هاست شما اشتراکی است آپلود ویدیو منابع سایت شما را درگیر می‌کند و باعث کند شدن سایت می‌شود. اگر نمی‌توانید سرور اختصاصی برای راه‌اندازی سایت تهیه کنید بهتر است از سایت‌هایی مانند آپارات نماشا برای آپلود ویدیو استفاده کرده و ویدیو را از این سایت‌ها در سایت خود نمایش دهید. برخی از قالب‌های خبری وردپرسی این امکان را برای شما به راحتی فراهم می‌کنند تا ویدیوهای خود را از سایت‌های دیگر در خبرها درج کنید.

قابلیت چند نویسندگی در طراحی سایت خبری با وردپرس

اکثر سایت‌های خبری و مجله‌ای دارای چندین نویسنده هستند. وردپرس به طور پیش فرض از چند نویسندگی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به نویسندگان خود این دسترسی را بدهید که نوشته‌ها و اخبار را خودشان در سایت درج کنند. البته این امکان وجود دارد که اخبار توسط سردبیر یا کاربر مربوطه تایید شود و سپس در سایت قرار گیرد.

سایر قابلیت‌های مورد نیاز در طراحی سایت خبری با وردپرس

امتیاز دهی: یک سایت خبری باید قابلیت امتیاز دهی به خبرها و مقالات را داشته باشد. این کار کمک می‌کند برترین مطالب در سایت شناسایی شوند همچنین برای نمایش Review Snippet در نتایج جستجوی گوگل نیز کاربرد دارد.

طراحی تاریک و روشن: کاربران معمولا وقت زیادی در سایت‌های خبری سپری می‌کنند. بنابراین اگر بتوان به آنها قابلیت تغییر رنگ سایت بین روشن و تاریک را داد، می‌تواند به ماندن کاربر در سایت کمک کند. کاربران عاشق قالب‌های تاریک هستند و وقتی این قابلیت را در سایت شما بیابند قطعاً خوشحال خواهند شد.

مگامنو: حتما با منوهایی که حجم زیادی از دسته‌بندی‌ها را در خود جای می‌دهند آشنا هستید. منوی دسته‌بندی دیجی کالا یکی از منوهاست. به این منوها اصطلاحا مگامنو گفته می‌شود. اگر سایت خبری شما دارای دسته‌بندی‌های زیاد و تو در توست داشتن مگامنو به شما کمک بزرگی می‌کند. خوشبختانه اکثر قالب‌های خبری وردپرسی از مگامنو پشتیبانی می‌کنند

اشتراک گذاری: وجود قابلیت اشتراک گذاری خبر در شبکه‌های اجتماعی در یک سایت خبری مهم است. این قابلیت به کاربران شما اجازه می‌دهد به راحتی خبری که در حال مطالعه آن هستند برای دیگران در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند. این قابلیت به معرفی و دیده شدن سایت خبری شما نیز کمک می‌کند.

چند زبانه: برخی از سایت‌های خبری نیاز دارند نسخه‌ای از سایت در زبان‌های دیگر نیز داشته باشند. چند زبانه شدن سایت از امکانات قالب‌های خبری وردپرسی نیست و توسط افزونه‌های جانبی انجام می‌شود. با این حال قالب سایت شما باید با این افزونه‌ها سازگار باشد و امکان ترجمه متون و راست چین و چپ چین کردن طرح سایت را بدهد.

پشتیبانی از AMP: این قابلیت توسط گوگل ارائه شده و مخصوص نمایش سایت در موبایل و تبلت است. با استفاده از AMP کاربر موبایل و تبلت ابتدا نسخه کم حجم و بهینه شده از سایت شما را می‌بینند و در صورت نیاز می‌توانند به نسخه اصلی سایت مراجعه کنند. توجه کنید که AMP با واکنشگرا و ریسپانسیو بودن سایت فرق دارد. به هر حال سایت باید واکنشگرا باشد و در موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده شود. با استفاده از AMP کاربران موبایل و تبلت به راحتی به محتوای اصلی شما دسترسی پیدا می‌کنند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید این روزها تعداد کاربران موبایل و تبلت بیشتر از کاربران کامپیوتر است.

خبرنامه: وجود خبرنامه در یک سایت خبری می‌تواند مفید باشد. کاربرانی که در خبرنامه عضو هستند به صورت روزانه یا هفتگی می‌توانند از مطالب سایت شما بهره‌مند شوند. البته برای ارسال خبرنامه باید از سرویس‌های مخصوص این کار استفاده کرد. چون ارسال ایمیل به صورت انبوه از هاست اشتراکی یا سرور خودتان منابع آن را مورد استفاده قرار می‌دهد و ممکن است باعث کندی سایت شود.

حالا که با امانات مختلف طراحی سایت خبری آشنا شده اید

آیا همه امکانات فوق
در طراحی سایت خبری با وردپرس انجام می‌شوند؟

بله!
هزینه طراحی و پیاده سازی همه این امکانات و بخش‌ها جزئی از قیمت پایه طراحی سایت خبری با وردپرس است.
تنها چیزی که در قیمت این بخش‌ها تاثیر دارد حجم و مقدار اطلاعات شما است که ممکن است مشمول هزینه ورود اطلاعات شوند.